?

Log in

Shadow Lane: A Winchester Obsession
Trailer Video for An Unforgettable Moment (In Time) 
6th-Aug-2009 09:49 am
Jared/Jensen 2

[info]loverstar had the time and the talent (there's a reason I don't post my vids *g*) to make a video trailer for our [info]spn_j2_bigbang, An Unforgettable Moment (In Time).

 

Pretty damn cool huh?

To download please go here.
 

Comments 
6th-Aug-2009 11:49 pm (UTC)
That's great. I can't wait to read the story that goes with this
10th-Aug-2009 02:09 pm (UTC)
Story's been up since the 5th but I forgot because I have posted it private before opening it to everyone that it doesn't actually show up on friend's lists. My bad.
10th-Aug-2009 11:54 pm (UTC)
It's been up for 5 days & I'm just finding out now.....

Do I have to get the stick again ? LOL !
11th-Aug-2009 02:22 pm (UTC)
*tries for looking innocent* Ummm yes?

Hey not totally my fault! The link to the masterpost is in this entry, not my fault you didn't notice it! Well, not all my fault.

No stick. No stick! I be good master, I be good! *gigglesnort* Come on, you gotta admit I held it together pretty good there for a minute.

*ponders* I may or may not need more coffee...

Edited at 2009-08-11 02:23 pm (UTC)
12th-Aug-2009 12:08 am (UTC)
Yes it is all your fault because it's not apparent to everyone that it's a link. You could have added read here beside it. LOL !

Yes you did & you have to know that I would never do anything with that stick right ? It's all in good fun LOL! Are you buying that ....?

I think you might need more just like your icon LOL!


12th-Aug-2009 03:14 pm (UTC)
OH! Now you want to get all technical on me. *g*

Well of course I'm buying it...why wouldn't I? You're so sweet and innocnent and...sorry I've got nothing... ;)
13th-Aug-2009 01:39 am (UTC)
You started it !
13th-Aug-2009 02:47 pm (UTC)
I'm not so sure about that but it's Thursday so I'll take the blame. *g*
14th-Aug-2009 12:06 am (UTC)
Okay but that does mean I have to take the blame on a different day LOL !
24th-Aug-2009 11:31 pm (UTC)
*bg* Always! Check the calender, pick a day and we'll start alternating.
25th-Aug-2009 12:14 am (UTC)
** BG ** Okay since you have Thursday, I will take Friday
10th-Aug-2009 06:46 pm (UTC)
I'm about to start reading, and God, I can't wait!!!

one question: could you please gve me the title of the song used for the trailer?

(which is insanely GORGEOUS, btw)
10th-Aug-2009 07:07 pm (UTC)
loverstar is amazing when it comes to videos, I wish I had half the talent.

The song is Carry On by Burn Season
5th-Jul-2011 07:02 pm (UTC)
Hey, I found the story today and would love to watch the trailer but it doesn't work and download show "The file link that you requested is not valid" :(
Could you upload it again pls??
29th-May-2014 08:49 pm (UTC)
Hey,

I'm very late to your story I know... but... I would love to see that video too and the links aren't working anymore :(

Do you still have it somewhere?

*goes reading*
This page was loaded Jul 21st 2017, 4:47 pm GMT.